Protectia
datelor cu caracter personal
Notă de informare privind prelucrarea datelor
personale
Acest website este operat de SC Atelierul
de Camere SRL (denumită în continuare „Furnizor”), cu
sediul în Str. Infratirii, nr. 20, Oras Titu, judetul Dambovita, înregistrată
la ONRC sub nr. J15/791/2019, având CUI RO 40928940, societate comercială cu
răspundere limitată de naționalitate română. Furnizorul colecteaza și prelucreaza
diferite categorii de date personale de la dumneavoastră în calitate de utilizator
al www.atelieruldecamere.ro , denumită în continuare “pagina de internet”
și conform Regulamentului UE 2016/679 privind protecția datelor personale, avem
calitatea de operator de date personale.
Protecţia datelor
dumneavoastră cu caracter personal este foarte importantă pentru noi!
Prezenta Notă de
Informare descrie modalitățile ce sunt utilizate în colectarea și utilizarea de
către Furnizor a datelor dumneavoastră personale. Astfel, veți afla ce date
sunt colectate, cum şi în ce scop, și veți fi informați cu privire la
drepturile de care beneficiaţi în legătură cu datele cu caracter personal.
Prezenta notă de
informare este în vigoare până la modificarea ei și publicarea unei alte
versiuni.
Principiile prelucrării datelor cu caracter
personal
Furnizorul respectă
principiile prelucrării datelor cu caracter personal instituite prin
Regulamentul UE 2016/679, și anume:
1. Legalitate, corectitudine și transparență – prelucrăm
datele cu caracter personal în mod legal, echitabil și transparent în raport cu
dumneavoastră;
2. Colectare în scopuri determinate – datele cu caracter
personal sunt colectate numai în scopurile specifice, legitime și comunicate
explicit și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu
aceste scopuri;
prelucrarea ulterioară în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de
cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice nu este
considerată incompatibilă cu scopurile inițiale;
3. Reducerea la minimum a datelor – datele cu caracter
personal colectate sunt adecvate, relevante și limitate la strictul necesar
pentru îndeplinirea scopului pentru care sunt prelucrate;
4. Actualizarea datelor – ne asigurăm că datele cu caracter
personal sunt corecte și actualizate, luăm toate măsurile necesare pentru ne
asigura că datele cu caracter personal care sunt inexacte, având în vedere
scopurile pentru care sunt prelucrate, sunt șterse sau rectificate fără
întârziere;
5. Limitarea stocării datelor – respectăm termenele impuse de
lege pentru păstrarea datelor, sau le păstrăm doar până la îndeplinirea
scopului colectării, având stabilite termene în acest sens prin proceduri
interne, iar apoi le ștergem;
6. Integritate și confidențialitate – luăm măsuri tehnice și
organizatorice corespunzătoare pentru securitatea datelor cu caracter personal,
inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale, împotriva
pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale.
Cum colectăm datele dumneavoastră personale și
ce fel de date colectăm
În acest website,
datele cu caracter personal sunt colectate direct de la dumneavoastră, prin:
–
completarea unuia din formularele de contact din pagina noastră de
internet;
–
e-mailurile trimise la adresele indicate în paginile websitului;
–
formularul de comandă pe care-l completați atunci când achiziționați un
produs/serviciu ;
–
efectuarea unei plăți online a unei comenzi;
–
completarea datelor necesare pentru crearea contului de client;
–
utilizarea modulului de chat watsapp din pagina noastră de internet;
– abonarea
la newsletterul nostru;
– cookies
atunci când navigați în pagina noastră de internet.
–
returnarea unui produs
Toate datele cu
caracter personal sunt prelucrate de către Furnizor în scopuri precise și bine
determinate, descrise în formularele prin care dumneavoastră vă dați,
consimțământul prealabil, pentru onorarea comenzii dumneavoastră, pentru
încheierea sau buna desfășurare a unui contract, pentru a ne îndeplini o
obligație legală, sau în scopul apărării unui drept legitim în instanță.
În procesul online de
furnizare a datelor cu caracter personal către Furnizor, deşi depunem eforturi
susţinute pentru a proteja informaţiile pe care ni le puneţi la dispoziţie,
schimbul de informaţii prin intermediul unei conexiuni la internet nu este 100%
sigur, așadar, nu putem garanta securitatea datelor cu caracter personal
transmise prin această modalitate. Odată ce am recepționat datele, utilizăm
proceduri stricte și metode de securitate pentru a împiedica accesul
neautorizat la aceste informaţii.
Prin intermediul acestui website Furnizorul nu
colecteaza și nu prelucreaza date speciale cu caracter personal care dezvăluie
originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau
convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date
genetice, date biometrice pentru identificarea unică a unei persoane fizice, de
date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală
ale unei persoane fizice. Orice astfel de date cu caracter personal pe care ni
le comunicați, accidental sau intenționat, vor fi imediat șterse.
Colectarea datelor de tip cookies este
necesara pentru feedback-ul asupra modului in care sunt utilizate site-ul
de catre utilizatori, astfel incat sa putem adapta si eficientiza experienta de
navigare.
Datele personale ale minorilor. Acordul
părinților.
Acest website este
destinat utilizării de către persoane cu vârsta peste 16 ani. În anumite cazuri
însă, serviciile noastre pot fi accesate și de către minori. Datele lor personale
vor fi stocate și prelucrate de către Furnizor doar cu acordul prealabil,
explicit și scris, al părintelui sau tutorelui legal. În lipsa acestui acord,
orice date cu caracter personal provenite de la o persoană minoră vor fi
imediat eliminate din baza noastră de date. În calitate de părinți, vă
recomandăm să participați activ la explorarea copiilor dumneavoastră online și
să utilizați posibilitățile de control parental oferite de sistemul informatic
pe care-l dețineți, de programele pe care le utilizați și/sau providerul de
servicii internet. Limitarea accesului online al minorilor le este de mare
folos pentru integritatea lor psihică și fizică.
Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele
dumneavoastră
În cazul în care nu ne
comunicați datele cu caracter personal solicitate, sau le comunicați parțial,
ne putem găsi în situația în care nu putem furniza produsul sau serviciul
solicitat. Formularul de colectare a datelor personale este configurat astfel
încât să solicităm volumul minim de informații de care avem nevoie pentru a vă
identifica, pentru a putea lua legătura cu dumneavoastră și a vă îndeplini
solicitările, a duce la îndeplinire contractul sau a ne îndeplini obligațiile
legale. În aceste situații vă vom informa, dacă avem posibilitatea, pentru ca
dumneavoastră să luați o decizie în cunoștință de cauză.
Accesul la datele cu caracter personal și
măsurile de protecție
Datele cu caracter
personal din baza noastră de date sunt prelucrate de personalul propriu, care
este instruit periodic să respecte procedurile de conformitate GDPR, întocmite
potrivit cerințelor Regulamentului UE 2016/679. Este posibil ca Furnizorul să
dezvăluim unele date cu caracter personal unor terțe părți de încredere în
scopurile stabilite. Acestora la solicităm să dispună de măsuri tehnice și
operaționale de securitate adecvate pentru a vă proteja datele personale, în
conformitate cu legislația privind normele de protecție a datelor cu caracter
personal. Datele cu caracter personal vor fi transmise și în cazul în care trebuie
să respectăm o obligație legală, la o solicitare a autorităţilor guvernamentale
sau executive, pentru a îndeplini anumite cerinţe de securitate națională sau
de aplicare a legii sau a preveni anumite activităţi ilegale.
Cu excepția cazurilor
specifice de mai sus, Furnizorul nu va divulga, comercializa sau împrumuta
vreodată niciuna dintre datele dumneavoastră personale vreunui terţ, fără
consimțământul dumneavoastră prealabil. Ne angajăm să protejăm datele cu
caracter personal împotriva oricărei pierderi, utilizări abuzive, dezvăluiri,
modificări, indisponibilizări, acces neautorizat şi distrugere și luăm toate
măsurile rezonabile pentru a asigura confidenţialitatea acestor date. De
asemenea, evaluăm permanent riscurile ce pot apărea în cursul activităților de
prelucrare a datelor cu caracter personal și actualizăm procedurile de lucru.
Cât timp păstrăm datele cu caracter personal
Vom păstra datele cu
caracter personal doar atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopul
pentru care ele sunt prelucrate. Pentru a determina perioada de păstrare
adecvată, luăm în considerare cantitatea, natura și sensibilitatea datelor
personale, scopurile pentru care le prelucrăm și dacă avem posibilitatea de a
atinge aceste scopuri prin alte mijloace. Unele date cu caracter personal sunt
păstrate perioade de timp necesare și specifice, prevăzute expres de lege,
pentru a ne îndeplini obligații legale.
Atunci când nu mai
avem nevoie de datele cu caracter personal le vom șterge sau distruge în
siguranță, sau, dacă o astfel de măsură presupune cheltuieli disproporționate,
le vom anonimiza sau cripta astfel încât ele să devină inaccesibile. De
asemenea, vom lua în considerare și posibilitatea de a asigura anonimizarea
datelor cu caracter personal astfel încât sa nu mai poată fi asociată cu o
persoană identificabilă, caz în care putem folosi acele informații pentru
statistici, studii, evaluări și altele asemenea, fără notificări ulterioare.
Drepturile dumneavoastră
Regulamentul UE
2016/679 vă acordă o serie de drepturi pe care Furnizorul le respectă și se obliga
să raspunda cu maximă operativitate solicitărilor dumneavoastră.
1. Dreptul la acces: este dreptul de a obține din partea
operatorului o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal
care o privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective, inclusiv
informații legate de categoriile de date deținute, scopul folsirii acestora,
sursa colectării etc. La cererea dumneavoastră, vă vom oferi, în mod gratuit, o
copie a datelor dumneavoastră personale. Solicitarea mai multor copii ale
datelor dumneavoastră personale poate atrage perceperea unei taxe rezonabile,
bazată pe costurile administrative.
2. Dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment,
fără însă a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului
înainte de retragerea acestuia.
3. Dreptul la rectificarea datelor datelor personale
referitoare la dumneavoastră care sunt inexacte. Ținându-se seama de scopurile
în care au fost prelucrate datele, aveți dreptul de a obține completarea
datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea
unei declarații suplimentare.
4. Dreptul la restricționarea prelucrării datelor
dumneavoastră personale, în cazul în care:
–
contestați corectitudinea datelor dumneavoastră personale, pentru
perioada de care avem nevoie pentru a verifica corectitudinea;
–
prelucrarea este nelegală, dacă solicitați restricționarea prelucrării în
locul ștergerii;
– nu mai
avem nevoie de datele dumneavoastră personale dar le solicitați pentru
constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
– aveți
obiecții legate de prelucrare în timp ce verificăm dacă motivele noastre
întemeiate prevalează.
5. Dreptul la ștergere, sau “dreptul de a fi uitat”, în baza
căruia puteți solicita ștergerea datelor personale ce sunt prelucrate despre
dumneavoastră. Trebuie să ne conformăm acestei
cereri, fără
întârzieri nejustificate, cu următoarele excepția cazurilor în care datele sunt
necesare:
– pentru
exercitarea dreptului la libertatea de expresie și informare;
– pentru a
ne conforma unei obligații legale pe care o avem;
– în
scopuri de arhivare în interes public, științific, pentru studii istorice sau
în scopuri statistice;
– pentru
constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
6. Dreptul la portabilitatea datelor vă asigură ca aveți
dreptul de a primi datele cu caracter personal care vă privesc și să le
transmiteți altui operator de date personale. În cazul în care este fezabil din
punct de vedere tehnic, puteți solicita ca Furnizorul să transmita datele
dumneavoastră personale (pe care ni le-ați furnizat) unei alte organizații.
Acest drept îl aveți
dacă, în mod cumulativ:
– Vă
prelucrăm datele personale cu mijloace automate,
– Ne bazăm,
în prelucrarea datelor dumneavoastră personale, pe consimțământul dumneavoastră
sau prelucrarea de către Furnizor a datelor dumneavoastră personale este
necesară pentru încheierea sau executarea unui contract la care sunteţi parte;
– Datele
dumneavoastră personale ne sunt furnizate de dumneavoastră și transmiterea
datelor dumneavoastră personale nu are un efect negativ asupra drepturilor și
libertăților altor persoane.
7. Dreptul la opoziție, în baza căruia vă puteți opune, în
orice moment, cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră personale, cu
condiția ca prelucrarea să nu se bazeze pe consimțământ ci pe interesele
legitime ale operatorului sau ale unei terțe părți. În acest caz nu vom mai
prelucra datele dumneavoastră personale, cu excepția cazului în care se pot
dovedi motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care
prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră sau
dacă scopul prelucrării este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept
în instanță. Vă puteți opune întotdeauna la prelucrarea datelor dumneavoastră
personale în scop de marketing direct, indiferent de motiv.
Modalități de comunicare
Furnizorul va comunica
fiecărui destinatar căruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal
orice rectificare sau ștergere a datelor cu caracter personal, sau
restricționare a prelucrării, cu excepția cazului în care acest lucru se
dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate. Toate cererile
dumneavoastră vor primi un răspuns în termenul legal de 30 de zile.
Pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să
trimiteți o solicitare scrisă către SC Atelierul de Camere SRL, Str. Infratirii,
nr. 20, Oras Titu, judetul Dambovita. Solicitarea o puteți depune și personal,
sau ne puteți contacta prin e-mail la office@atelieruldecamere.ro
Orice comunicare și
măsuri luate ca urmare a exercitării de către Dumneavoastră a drepturilor pe
care le aveți vă sunt oferite de Furnizor gratuit. Cu toate acestea, în cazul
în care formulați cereri nefondate, excesive sau repetitive, avem opțiunea
legală de a refuza să dăm curs cererii sau de a percepe o taxă în conformitate
cu costurile administrative necesare pentru a vă îndeplini cererea.
În cazul în care nu vă satisface răspunsul
primit, aveți opțiunea de a contacta Autoritatea
Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Prezenta notă de
informare poate fi modificată de către Furnizor în orice moment, fără informare
prealabilă, atunci când este îmbunătățită sau când practicile și/sau legislația
în domeniul protecției datelor cu caracter personal se actualizează. Din acest
motiv, vă invităm să vizitați periodic această pagină, deoarece datele
dumneavoastră personale vor fi tratate conform notei de informare în baza
căreia sunt colectate, cu excepția cazului în care avem consimțământul
dumneavoastră de a le trata altfel.
Input your search keywords and press Enter.